söndag 13 oktober 2013

Denna sömn

Igår åkte jag och Minnah hem till fina Frida och besökte hennes lilla familj. Milian var absolut lika söt i verkligheten som på bild :) En sån liten goding! Det var väldigt mysigt att äntligen få ses, han är ju redan 1 månad idag! Tiden går så fort...

När vi kom hem hade M somnat i bilen, så jag gick ner och la henne i sängen. Jag valde faktiskt att sova en stund med henne. Kände verkligen att jag behövde det, komma ikapp med sömnen. M sov i 3 timmar, galet. Men jag ville inte väcka henne eftersom hon hostat en del på natten (trots medicinen) och sen hade vi inget planerat resten av dagen så kände att det inte spelade så stor roll om hon sov länge. Inatt sov faktiskt lilla skrutt väldigt bra! Ingen hosta, utan hon fick sova natten igenom utan störningar. Helt underbart :) Hon vaknade kl 8 och var på superbra humör. Det är bara så typiskt nu när hon sov så bra, då hade jag ont i magen och fick gå upp och värma vetekudden... suck. Kanske kan denna natten bli bra för oss båda?

Idag var vi hemma hos Sandra och Charlie vid 10. Linda och hennes Joline kom också dit. Himla mysigt! Barnen lekte och vi vuxna tog en fika. Sen gjorde vi pannkakor till barnen och efter det blev det en promenad så våra små fick sova. Älskar våra dejter! 

Nu i eftermiddags var vi och tittade på när min bror spelade match. Första matchen denna säsongen som jag ser, de har alltid gått på så dåliga tider mitt i veckan. Det funkar inte så bra när man bor en bit bort och när man är småbarnsförälder. Men idag så kom vi iväg, riktigt kul!

Nu blir det snart Bron på tv. Ni som inte har sett säsong 1, eller nu säsong 2 - SE DEN! En väldigt bra kriminalserie gjord av Hans Rosenfeldt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar