fredag 11 oktober 2013

Äntligen slut på arbetsveckan!

Ja, så känns det idag. Det är inte varje fredag det känns så här skönt med helg. Det har varit mycket på jobbet, slutade t.ex. 18:30 i måndags i BORÅS efter en 4 timmar lång utbildning (kan ju tillägga att dagen startade kl 6:00, en väldigt lång arbetsdag om ni frågar mig). På tisdag var det bara att gå upp tidigt igen för att starta arbetsdagen kl 6. Slutade skönt nog tidigt, men eftersom vår lilla skrutt fortfarande hostar en del på nätterna och gråter så blir det inte mycket till sömn... Viktor har som vanligt inga problem att sova, fattar verkligen inte det. Tänk så olika det kan vara. Men valde faktiskt att sova måndag till tisdag hemma hos mamma och pappa igen. Det kändes så segt att åka hela vägen hem eftersom M ändå skulle ligga och sova och att jag skulle åka till jobbet nästa dag innan hon vaknade. Den natten hos mina föräldrar sov jag såå skönt! Första natten på grymt länge som jag fick sova, vaknade bara till en gång. När man har fått sova så bra en natt så förstår man hur mycket det gör med en god natts sömn.

Inte nog med att det har varit långa dagar på jobbet, det har också varit tufft på jobbet. Så jobbigt har det inte varit sen jag började igen efter sommaren... Så denna fredagen har varit väldigt efterlängtad. Idag fick M också en ny medicin, fick ringa och be om det eftersom hon fortfarande har en hemsk hosta på natten. Så nu kanske vi alla kan få sova? Hade vart skönt.

I morgon ska jag äntligen hem till min fina Frida och hennes familj. För nu ska jag äntligen få träffa lilla Milian! Efter alla våra förkylningar är det nu dags :) Som jag har längtat!

Nu blir det godis och fotboll! Heja Sverige :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar