fredag 25 oktober 2013

Fredag, tacos och Idol

Idag är det äntligen fredag! Jobbade 7:30-16 och idag var det en väldigt bra dag på jobbet. Riktigt härligt! Efter jobbet åkte jag och hämtade min Moccamaster som jag hade beställt! Åh som jag har längtat efter en sån och nu har jag en! :) 

Sen åt vi tacos (som vi faktiskt inte ätit på ett tag), det smakade jätte gott. Minnah fick korv och pommes :) När jag kommer hem från jobbet och får träffa min lilla ängel så inser jag varje gång hur mycket man saknar henne under dagarna. Det är galet vad go hon är :) Jag är stolt över vilken fin tjej hon är!

Nu sitter jag och min andra hälft och tittar på Idol. En riktigt mysig hemmakväll :) Efter en lång arbetsvecka så orkar jag inte hitta på så mycket en fredagskväll. Att bara få äta något gott och vara med mina två hjärtan är guld!

Imån ska Viktor iväg och jobba hos min vän och då ska även jag och M dit och leka. På eftermiddagen kommer finaste Frida och hennes lilla familj till oss på besök. Som jag LÄNGTAR! En riktig kanon lördag att se fram emot.

Tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar