söndag 11 augusti 2013

Nösund

Imån ska vi åka iväg med jobbet till Nösund för jobb och övernattning. Ska bli kul att komma iväg med jobbet, har aldrig varit iväg så över natten. Ska bli himla mysigt :) Det kommer bli mycket planerande inför terminen, så vi kommer absolut inte ligga på latsidan. Jag tror snarare att det blir tvärtom, det är såå mycket som vi måste gå igenom. På kvällen väntar en trerätters middag, gottit! 

Nu är det första natten som jag kommer vara ifrån Minnah. Kommer kännas väldigt konstigt... men någon gång måste ju vara den första. Det är bra för Viktor att vara själv med henne, men det är ju så klart även bra för mig att träna på att vara ifrån henne. Men det vill jag ju egentligen inte ;-)

Undrar om jag har lyckats packa ner allt nu? Hmm, alltid samma fråga när man ska iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar