fredag 23 augusti 2013

Helg igen

Ja då har jag klarat av min 3:e arbetsvecka! Älskar verkligen mitt jobb, men det är himla gött när helgen kommer :) 

Minnah var hemma både igår och idag också. Jag tyckte inte att hon var helt bra, så jag bestämde att hon fick vara hemma veckan ut. Hon är bättre, men hon är fortfarande lite snuvig och väldigt kinkig, både under dagen och natten. Hon vaknar några gånger på natten och är ledsen.

Imån ska vi på bröllop. Viktors barndomskompis ska gifta sig. Minnah ska vara hos mina föräldrar och tanken var att hon skulle sova där, men nu är jag väldigt osäker. Eftersom hon inte är helt bra än och är väldigt kinkig vet jag inte om jag vill att hon ska sova borta. Jag tror nästan att vi hämtar upp henne på vägen hem... Känns inte rätt mot henne annars.

Ikväll har vi ätit lite räkor och tittat på tv. Jag har nyss klippt Viktor, skulle gjort det för några dagar sedan men M har varit svår att lägga och hon har inte somnat förrän 21:30. Men nu blev det gjort iaf :)

Blir nog tv en stund till, sen får det nog bli sängen. Är ganska trött ;-)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar