onsdag 21 augusti 2013

Förkylning

Dagarna går faktiskt ganska fort. Är väldigt dålig på att uppdatera bloggen, Instagram och Facebook. Men jag har väl inte riktigt kommit in i jobbruschen än... är helt slut när jag kommit hem och den absolut sista energin ägnar jag så klart till min familj. Så ni får ta att jag är lite asocial ;-)

Minnah åkte på en riktig förkylning i helgen och den har hållit i sig. Hon har fått vara hemma måndag, tisdag och idag. Tanken är att hon ska gå 3 timmar imån, men vi får se hur hon verkar. Så svårt för mig att veta hur hon är när inte jag är hemma. Men Viktor ska iaf vara hemma hela nästa vecka också. M skulle börja på sitt schema på måndag, men vi får förlänga inskolningen nu när hon varit hemma i 3 dagar + helgen. Så det känns bra! Hade gärna själv varit med henne på förskolan nästa vecka, men mina föräldradagar har gått åt... har några lägstanivådagar, men känner inte för att ta dem. Men litar fullt ut på att Viktor sköter det galant! Jag har ju ändå varit hemma i 1,5 år så det är ju bra för Viktor att vara hemma lite nu :)

Älskar att Idol har börjat igen! Den nya serien Broadchurch följer vi också, den är hemsk men bra! Skönt att det finns något att följa igen på tv:n, då är det inte lika lätt att somna i soffan ;-)

Nu är det dags att vara frisör för mannen! Tjing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar