tisdag 29 april 2014

Gråt och jobbig mage

Här går det verkligen upp och ner. William har fått ont i magen och är väldigt sällan tillfreds... Det är så hemskt att se honom ha ont och vad man än gör så fungerar ingenting :( Så förra veckan skaffade vi magdroppar och Miniform och det har blivit bättre. Men han gråter fortfarande och har ont titt som tätt. I söndags var han så ledsen att jag kände att jag måste testa att utesluta mjölk. Detta håller inte! Och igår var dagen katastrofal! William grät typ hela dagen och Minnah busade och gjorde mamma arg vilket resulterade till att jag hade två barn som grät. Och jag behöver väl inte ens säga att när dagen närmade sig sitt slut så var jag helt förstörd... Det var en riktigt vidrig dag rent ut sagt. Imån ska vi på hans hälsoundersökning och träffa läkare, så då tänkte jag rådfråga lite mer. 

Idag kom Frida och Milian till oss. Efter en halvkaotisk morgon med ledsen bebis och fix inför förskolan, så blev det sen väldigt bra :) William lugnade ner sig på hemvägen och sov i 1,5 timma!! Woho! Sen fick han mat och så gick vi en promenad tillsammans, väldigt skönt. Sen blev det tjöt med min fina vän, och som jag behövde det! Ny energi - check! :)

Nu åkte Viktor och Minnah till Maxi för att handla. Det känns som att det saknas en hel del varor till mig nu när jag ska utesluta mjölk. Som bl.a. smör, det måste jag bara ha! Sen är jag fortfarande lite beroende av Cola zero och det har jag inte druckit på över 1 vecka, så det ville jag ha :) sen saknades typ allt annat i både kyl och frys. Skulle gärna åkt och handlat själv, men varken jag eller Viktor tycker att det är bra att ta med William till affärer än. Så jag och W är hemma, och han sover för tillfället! GALET! Lite egentid (utan att sova själv) har jag inte haft sen han kom :/ Jag hoppas verkligen att han blir bättre snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar