torsdag 9 april 2015

William

Idag klockan 17:22 har vår älskade prins William funnits hos oss i ett helt år. Idag är det hans första födelsedag :) Jag kan inte förstå att det redan har gått ett helt år sedan han kom till världen. En helt fantastiskt fin och välskapt pojke och så älskad från första stund.
Vår lilla pojke, endast några timmar gammal
Kvällen innan var vi ute och åt på restaurang. Vi firade min bror som fyllde 30 år. Där satt jag stor som ett hus och hade gått över tiden 8 dagar. Jag hade känslan att jag skulle vara gravid för alltid och att vår kille aldrig skulle vilja titta ut. Oj så fel jag hade... På natten klockan 4 fick jag de första värkarna :)
6 månader
Vår lilla kille har väldigt mycket energi! Det är inte många lugna stunder på dagarna, här görs det massa bus överallt när mamma inte är med ;-) Det härliga med William är att han är en kille med mycket energi (som jag ibland dock kan bli tokig på!) och han är för det mesta alltid glad och skrattar. Han sitter också gärna i famnen och kramas. Han har helt enkelt allt vår prins :)
1 år

Grattis hjärtat på 1-årsdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar