onsdag 18 december 2013

Snart ledig!

Nu börjar jag bli väldigt trött. Ska bli så himla skönt med lite julledighet :) Har varit en tuff höst på jobbet med mycket att ta tag i. Denna ledigheten kommer väldigt lägligt! Endast 2 dagar kvar att jobba nu! Viktor och Minnah gick på ledighet idag, så skönt för dem :)

Har just gått in i vecka 26, det går verkligen framåt :) Känns toppen! Lillebror sparkar och håller på mest hela tiden. Tycker inte att jag är lila stor som jag var med Minnah vid denna tiden, men med henne så la jag det runt om. Nu är magen mer framåt ;-) Har varit på MVC (iofs typ 2 veckor sedan) och då blev Lillebror riktigt arg när barnmorskan kände på magen. Hjärtljuden pickade på i 166 ett tag innan han lugnade ner sig. Det roliga är att det var precis likadant med Minnah, hjärtljuden skenade alltid iväg när någon klämde på magen :)

Nu är jag så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig. Helt galet vad tråkig jag är på kvällarna, stackars Viktor som umgås med mig ;-) Men måste hålla mig vaken ett tag till, Bonde söker fru kommer kl 20 och det måste jag titta på! Har haft lite huvudvärk hela dagen som inte vill ge med sig. Börjar undra om det kan bero på att jag vaccinerade mig mot influensan imorse. Det kanske kan vara en biverkning? Jaja, den värken går nog att sova bort :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar