torsdag 24 november 2016

Vi längtar tillbaka!

I lördags åkte mina föräldrar till deras hus i Spanien, de skulle dit på styrelsemöte i deras förening. Minnah och William saknar Spanien något enormt och det gör såklart jag och Viktor också! Vi har haft två helt underbara semestrar där nere. Vi har pratat med mamma/mormor på Facetime och hon har visat oss poolen och huset. Direkt säger William: Mamma, åka Spanien nu (och så blir han alldeles snyftig). Lilla sötnosen. Minnah säger att hon vill bada i poolen igen, :För den är så varm och rolig mamma!

Jag skulle så gärna vilja åka ner nästa sommar igen, men jag velar fram och tillbaka. I så fall kommer Lillebror vara väldigt liten och jag kommer att amma. Sen är det svårt att veta om det kommer vara runt 40 grader som det var första gången vi var nere eller om det blir mer behagligt som det var sist vi var nere. Jag känner mig mer cool nu när det är tredje barnet och tror att vi egentligen skulle kunna åka ner. Jag kan tänka mig att det blir jobbigt för Lillebror om det är alltför varmt och då är det nog inte heller allt för härligt att amma för mig... Ja, huset finns ju kvar och vi kan åka ner sommaren därpå istället när Lillebror är som William var första gången han var med. Svårt det här :) Men det skulle inte sitta helt fel med två underbara veckor där nere till sommaren igen...

Tittade igenom bilderna häromdagen från i somras och drömmer mig bort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar