onsdag 9 november 2016

Ett tredje litet mirakel

Nästa år, i slutet på mars, blir vi fem i familjen ❤️ Vi har alltid vetat att vi vill ha två eller tre barn. Även fast jag är otroligt nöjd med våra två guldklimpar (som håller oss sysselsatta med både kärlek och bråk), så har längtan efter ett tredje barn alltid funnits där. När jag hade gjort ultraljudet med William, så kändes det så overkligt att det kanske kunde vara sista gången vi gjorde det här. Känslan att jag inte var "klar" blev allt starkare hela tiden. Som tur är har jag en man och livspartner som också gärna ville ha tre barn, men att det är helt upp till mig. Eftersom det är min kropp som ska gå igenom en till graviditet och förlossning. Viljan och längtan efter att skaffa ett till litet mirakel är större än hur min kropp påverkas. Visst har kroppen ändrats efter två graviditeter, men jag lyckades komma i bättre fysisk form efter William än vad jag nånsin varit! Så jag tänker att det ska gå efter denna graviditeten också!

Vi har fått samma bf datum som vi hade med William (komiskt nog). 
Lillebror är beräknad till den 31 mars 💙 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar