torsdag 27 november 2014

Ruinerad

Ja, då flög pengar iväg igen. Bilen kostade oss en del för 2 veckor sedan, nu är räkningarna betalda och så har jag precis beställt en ny bilstol till William (dyrt, men extremt viktigt!). Inget mer babyskydd för honom snart, min bebis börjar bli stor! Hjälp!!! Ja, det är faktiskt läskigt. Nu har vi ju två små godingar och vi vet inte än om vi vill ha en trea om några år eller om vi är nöjda. Blir sådär ledsen och känslosam när jag tänker på att vi kanske inte ska ha fler barn. Ingen mer gravidmage, känna sparkar, vara med om en förlossning, amning, bebisgos... Alltså jag kan fortsätta i evigheter ❤️ Självklart älskar jag mina barn som jag har och det är fantastiskt att få vara med om deras utveckling och se vilka personer de blir, att titta tillbaka på när de låg i magen och sedan när de var små. Inte alla mammor känner nog som jag gör, men jag kan garantera att det finns fler än jag ;-)


I tisdags åkte adventsljusstakarna fram. Jag vet, lite tidigt kanske. Men jag har varit hemma hela veckan och det har varit så trist väder, så då kunde jag ju lika gärna passa på att greja lite :) Idag åkte julgardinerna upp också och lite annat pynt som tomtar, ljuslyktor och dukar. Vad mysigt det blir med en gång! 

Imån är det fredag igen, så skönt :) Då blir det mys med mina föräldrar här hemma. Dock får jag hålla mig ifrån godis, vin och annat gott eftersom alla mina extra points är slut. Tror att vi ska äta räkor, hoppas iaf på det, och det blir något att se fram emot! Vägning på lördag och då får jag nya points igen :) Tror denna veckan blir sådär, har haft röda veckan och sen gick jag ner bra förr helgen. Vi får se helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar