tisdag 11 juli 2017

Oliwers namngivning

I lördags hade vi namngivning för Oliwer. Det kändes väldigt speciellt... vårt tredje barn, vårt sista barn. Vår dröm har alltid varit att skaffa 3 barn och nu har vi det 💙 Vädret velade som bara den hela förmiddagen, men de hade lovat att det skulle bli uppehåll på eftermiddagen. Det var uppehåll, men ganska rått i vindarna och vi ville helst vara ute. Tillslut bestämde vi oss för att duka ute och chansa och det blev väl ändå okej 😊

Mina syskon är faddrar även för Oliwer, vilket känns tryggt och bra! De läste varsin fin dikt till Oliwer, precis som de har gjort för Minnah och William också. En av dikterna har de läst för alla barnen som vi har valt ut och nu lästes den även för Oliwer.

Välkomna!
En liten välkomstdrink
 Rebecca läser "Älskade barn"
Jag inledde ceremonin och när jag sa kanske min andra mening så somnar Oliwer! Haha, som vi skrattade! Han sov igenom hela ceremonin och sen sov han även när vi satt och åt. Han är den första av våra barn som somnar under ceremonin, han var så lugn och fin och trygg i sin morbrors famn.

William ville inte vara med på kort, han vill inte vara i centrum...
 Tillslut ville han vara med lite grann 😊
 Oliwers fina faddrar, morbror Niklas och moster Rebecca 💖
 Lite mat fick vi i oss också
 Jag är så glad att så många ville komma och fira Oliwer
Tack för att ni ville komma och fira Oliwer på hans namngivning. Det blev en sån härlig eftermiddag och kväll tillsammans som vi uppskattar något enormt 💗 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar